Wanessa Camargo - Tour Livre (Ao Vivo) - Album [iTunes M4A AAC]



Loja: Indisponível
Lançamento: 2022
Qualidade: iTunes M4A AAC
Tamanho: 174 Mb

Descrição: Album com os audios do primeiro show da Turnê Livre.
Créditos: Fãs da Wanessa.

Tracklist:

01 Hair & Soul
02 LOKO!
03 Dono Da Noite/ Paga Pra Ver/ Wanna Be
04 Louca
05 Sem Querer
06 Apaixonada Por Você
07 Eu Quero Ser o Seu Amor
08 Tanta Saudade
09 Me Engana Que Eu Gosto
10 Blow Me Away
11 Não Resisto a Nós Dois
12 Mulher Gato/Sozinha
14 Não Me Leve a Mal
15 Amor, Amor
16 High/ Messiah
17 Falling For U
18 Sticky Dough
19 DNA
20 Stuck On Repeat
21 Worth It
22 O Amor Não Deixa
23 Shine It On


Share on Google Plus

About JoJo's Slave

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentários:

Postar um comentário